V2EX = way to explore
V2EX 是一个关于分享和探索的地方
Sign Up Now
For Existing Member  Sign In
V2EX  ›  zcbiner  ›  全部回复第 1 页 / 共 1 页
回复总数  2
在哪呀?我想换工作啦
2017 年 12 月 29 日
回复了 CallMeHoney 创建的主题 程序员 理性讨论,对于程序员,广州还算宜居城市么
房价不低了,而且堵的慌。想逃了
About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   3805 Online   Highest 6679   ·     Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 15ms · UTC 05:07 · PVG 13:07 · LAX 22:07 · JFK 01:07
♥ Do have faith in what you're doing.