ogrish
V2EX  ›  问与答

谁有招商银行香港卡的?

  •  
  •   ogrish · Jul 3, 2015 · 2257 views
    This topic created in 4013 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    好像2年不操作网银就要关闭。
    我看了操作网银收费太贵。只有招商银行香港卡之间网银转不要钱。
    谁也有。我转一笔交易。是不是就可以。
    niboy
        1
    niboy  
       Jul 3, 2015
    这种问题直接问招行啊。。。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2845 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 26ms · UTC 09:03 · PVG 17:03 · LAX 02:03 · JFK 05:03
    ♥ Do have faith in what you're doing.