Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
iPhone
4S港版/美版/加版
bl0ck
·
Dec 5, 2011
· 15435 views
This topic created in 5313 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
我想问的是港版/美版/加版有啥区别,如果都是无琐,我认为没有任何区别,那为啥港版的要贵呢?
港版
美版
加版
3 replies
•
1970-01-01 08:00:00 +08:00
1
ipopo
Dec 5, 2011
貌似除了港版,另外的两个版本在国内是不给保修的。
2
peterlu
Dec 5, 2011
@
ipopo
港版在国内直接给保修么?
3
linlis
Dec 5, 2011
确实是保修的区别
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
1021 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 29ms ·
UTC 22:57
·
PVG 06:57
·
LAX 15:57
·
JFK 18:57
♥ Do have faith in what you're doing.
❯