Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
有人用过 SUBMAIL 发邮件吗,怎么样?这个不需要传什么模版吧?
az
·
Dec 16, 2015
· 2844 views
This topic created in 3842 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
submail
模版
邮件
需要
1 replies
•
2016-10-09 15:47:04 +08:00
1
jlj224
Oct 9, 2016
我们公司用的是 SUBMAIL,可以自己创建模板,也可以编辑对接 API ,不能直接传的。
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
3251 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 40ms ·
UTC 12:40
·
PVG 20:40
·
LAX 05:40
·
JFK 08:40
♥ Do have faith in what you're doing.
❯