rover5056

有人见过用 backbone+react 的嘛。。

  •  
  •   rover5056 · May 2, 2017 · 2230 views
    This topic created in 3343 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    公司新框架看醉了, 怎么用都觉得好难受。。

    underscore,backbone,jquery,react....

    4 replies    2017-05-02 21:48:55 +08:00
    66beta
        1
    66beta  
       May 2, 2017
    是过渡吧,从 backbone 迁移到 react
    sodatea
        2
    sodatea  
       May 2, 2017
    React 刚出来的时候大家都这么用的
    ericshine
        3
    ericshine  
       May 2, 2017 via iPhone
    我也经历过将 React 引入到 backbone 的过程。
    xylitolLin
        4
    xylitolLin  
       May 2, 2017
    过渡啊,慢慢重构,重构掉 backbone 就好了
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2928 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 33ms · UTC 03:26 · PVG 11:26 · LAX 20:26 · JFK 23:26
    ♥ Do have faith in what you're doing.