Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
V2EX
为什么 V2EX 回复评论不支持 Markdown 语法?
metrxqin
·
Dec 20, 2017
· 3320 views
This topic created in 3105 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
对于一些编程相关的问题时,使用默认非等宽字体渲染代码是程序员的
噩梦
。
V2EX
Markdown
程序员
语法
2 replies
•
2017-12-26 21:11:38 +08:00
1
wxsm
Dec 21, 2017
同问。
2
oldgun
Dec 26, 2017
可能是 @
Livid
懒得改。
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
5906 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 49ms ·
UTC 06:15
·
PVG 14:15
·
LAX 23:15
·
JFK 02:15
♥ Do have faith in what you're doing.
❯