xiaoyu9527
V2EX  ›  问与答

我有一台 KS4C 服务器 DD 安装 WINDOWS 后 老会出现 CRASH 的问题。

  •  
  •   xiaoyu9527 · Mar 29, 2018 · 919 views
    This topic created in 3013 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    请问到底应该如何排查呢。。。

    已经折腾我很久了。

    LINUX UPTIME 可以有几天。

    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2849 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 27ms · UTC 12:51 · PVG 20:51 · LAX 05:51 · JFK 08:51
    ♥ Do have faith in what you're doing.