Home
Sign Up
Sign In
›
Get Google Chrome
›
Vimium
·
在 Chrome 里使用 vim 快捷键
V2EX
›
Chrome
有没有觉得chrome29很不流畅呢
jackyzy823
·
Aug 27, 2013
· 3368 views
This topic created in 4684 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
感觉升到29。。。各种卡顿。。
卡顿
chrome29
2 replies
•
1970-01-01 08:00:00 +08:00
1
awanabe
Aug 27, 2013
有, mac, 版本 29.0.1547.57, 一直卡顿, 清缓存也没用
2
nigelvon
Aug 27, 2013
mac没有发觉变慢了
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
912 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 31ms ·
UTC 21:56
·
PVG 05:56
·
LAX 14:56
·
JFK 17:56
♥ Do have faith in what you're doing.
❯