GTA V on Wikia
chuangbo

有人在 Mac 上玩过 GTA 4 吗?

  •  
  •   chuangbo · Oct 10, 2013 · 4019 views
    This topic created in 4640 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    [LINK REMOVED]

    这个 Link,不知道是怎么做到的,有谁玩过吗,卡不卡?我估计是和 Steam 官方一样的 Wine 虚拟的
    3 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    Livid
        1
    Livid  
    MOD
    PRO
       Oct 10, 2013 via iPhone   ❤️ 1
    就是 Wine
    wissen
        2
    wissen  
       Oct 10, 2013
    在 Parallels Desktop 上玩 GTA Ⅳ,太卡了……
    chuangbo
        3
    chuangbo  
    OP
       Oct 10, 2013
    @Livid 多谢。。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   948 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 133ms · UTC 19:38 · PVG 03:38 · LAX 12:38 · JFK 15:38
    ♥ Do have faith in what you're doing.