ooof
V2EX  ›  问与答

一个政府网站,自己制作/维护与外包给商业公司制作/维护,各有什么利弊?

  •  
  •   ooof · Dec 9, 2013 · 2984 views
    This topic created in 4578 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    3 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    justfindu
        1
    justfindu  
       Dec 9, 2013
    当然是外包出去呀~ 反正钱用不完来着~ 自己做多累啊~
    geeklian
        2
    geeklian  
       Dec 9, 2013 via iPad
    外包至少能推卸部分责任
    tonghuashuai
        3
    tonghuashuai  
       Dec 9, 2013
    珍爱生命,远离政府网站
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   5462 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 33ms · UTC 09:19 · PVG 17:19 · LAX 02:19 · JFK 05:19
    ♥ Do have faith in what you're doing.