pdog18
V2EX  ›  Edge

Windows Edge 有自带的鼠标手势, MacOS 的 Edge 却没有。

  •  
  •   pdog18 · Dec 1, 2023 · 1463 views
    This topic created in 939 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    如果通过插件的方式实现的鼠标手势又不能在导航页或者配置页使用,体验差距很大

    1 replies    2023-12-01 11:32:54 +08:00
    ggvoking
        1
    ggvoking  
       Dec 1, 2023
    确实,不知道为啥 mac 上的没有,windows 上手势用的很爽。但是不想装第三方插件。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2905 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 48ms · UTC 02:30 · PVG 10:30 · LAX 19:30 · JFK 22:30
    ♥ Do have faith in what you're doing.